top of page
  • Carles Corbalán

Vilassar em fa feliç


Vilassar em fa feliç. Sense condicionants; és un poble que té vida i em dóna vida. On he pogut participar de l'associacionisme i fer-hi teatre, excursionisme i educació en valors. Un poble per on surto a passejar i em trobo amics, i que m'obre les portes a un entorn natural on perdre’m amb en Lluç (el meu gos) i trobar-me quan necessito una mica d'oxigen. I on també he pogut treballar, crear una empresa i tenir-hi un pis on viure. Un Vilassar viu que em fa feliç perquè és i fa comunitat i dóna oportunitats a tothom de participar-hi, i un poble que no només no vull perdre sinó que vull potenciar: m'il·lusiona treballar per les seves entitats i per fomentar activitats que facin comunitat; per cuidar el seu entorn natural i per tenir places i carrers que convidin a passejar i a trobar-nos; per avançar en responsabilitat col·lectiva i solidaritat; perquè infants i joves siguin prioritat de futur però també de present, un present que volem sentir nostre i que guanyarem dotant-nos d’espais de participació. En definitiva, un Vilassar on fer comunitat i fer poble amb totes les lletres, on ser nosaltres i ser feliços.

Carles Corbalán



bottom of page