top of page
  • Carme Terradas

Vull treballar per Vilassar i la seva gent


Després d’una vida professional dedicada al servei públic (com a mestra, tècnica, gestora), ara toca fer-ho a Vilassar i per Vilassar. Estic compromesa amb el projecte d’ARA des de fa temps, i agraeixo als meus companys i companyes d’equip la seva confiança; sobretot a en Xavier i a la Carola (per fer-me partícip dels seus projectes) però també a dues persones que m’han acompanyat: la M. Lluïsa, que em va encoratjar a ficar-m´hi, i en Pau, de qui em considero alumna. En el tram final de l’últim mandat he assumit les regidories d’educació i esports, i ha estat un aprenentatge intens i enriquidor que m’ha fet constatar el paper vertebrador i cohesionador de l’Ajuntament, una institució basada en la transparència i la participació que ha de defugir tot allò que no persegueixi el bé comú. Hi posaré tot l’esforç i capacitat, i tota la meva experiència. I sempre des de la responsabilitat compartida; Agustí Gil Matamala va dir “en política m’ha agradat influir. Manar em sembla una forma perversa de viure.”

Carme Terradas



bottom of page